istanbulda kira artisi

Eğer istanbulda yaşıyorsanız ve kendinize ait bir eviniz yoksa..yandınız demektir... gün geçtikçe artan kira fiyatları el yakıyor...geçinmek o kadar zorlaştı ki, karı koca çalışmak zorunda kalıyor.. tabi olan yavrulara oluyor. Oyun parklarina bakildiginda durumun vehametini görüyoruz. Nasıl bu kanıya vardığımı merak ediyor olabilirsiniz...dede veya annane babaanne eşliğinde oyun parklarına getirilen çocuklardan...artık anne babasıyla oyun oynayıp kaliteli vakit geçirmek için çocuklar hafta sonu ve izin günlerini bekler oldular...

Kreslerde vakit dolduran çocuklarımız iyi eğitim alıyor olabilirler fakat en önemli ve yeri hiç bir şekilde doldurulamaz olan anne şefkati ve eğitimini kulak arkası etmiş durumdayız..bir annenin verdiği şefkat, sevgi, eğitim,ahlak değerlerini malesef kresler veremezler.. ama annelerinde başka alternatifleri yok gibi.. kimisi mecburiyetten, kimisi zevkten çalışıyor... ihtiyacı olmadığı halde 2 yaşındaki yavrusunu krese bırakan bir anne evladını paradan başka ne verecek?
Evladı büyüdüğünde ondan beklentisi olacak mi? Mesela merhamet? Mesela ilgi bekler mi? Bence beklemesin... maddi ihtiyaçlarını karşılar belki o kadar.. sevgiyle büyümemis bir çocuktan sevgi beklenmez...çok mu acımasız oldum dediniz? Olabilir... 6 yaşına kadar bir çocuğun annesiz büyümesinin açtığı derin yaraların hayatı boyunca ceremesini çekecek, kaldı ki bütün pedagoglar böyle söylüyor... sözüm ihtiyacı olmadığı halde evlatlarını anne özlemine sürükleyenler...

Kiralarda ki artıştan nerelere geldim:-) anneyim ya :-)

Emlakçılara dikkat! Ev sahibi 700 fiyat belirlediği eve, emlakcisi 900 tl fiat biçiyor.. evi kiralayacak olana kirayı benim araciligimla ödeyeceksiniz diyor ve sonuç 200 lira her ay hakkı olmadığı halde emlakcinin cebine giriyor... nerden mi biliyorum? Başımıza geldi malesef...

Isteseniz suriyeliler geldi o yüzden arttı deyin, ıster başka sebeplerden... bizim insanlarımız da acımasız olmuşlar... bugün fatihte düzgün bir evi 1200 liradan aşağı bulamazsınız... evlenirken ev baktığımızda eşim kapı toprakları altından sanırım derdi:-)

Kim bu gidişe bir dur der yada dermiş bilmiyorum ama Allah'dan iki tane ev istiyorum.. birinde oturup diğerini kiraya veririm ama ucuz:-)

Hadi kalın selametle...

Kira ödemekten usanmış kiracı:-)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MÜHRÜ SÜLEYMAN NEDİR? MÜHRÜ SÜLEYMAN SİMGESİ

Vav harfinin manası

İNCİ NİN FAYDALARI