DOĞAL TAŞLARIN ETKİLERİ NELERDİR?


www.havvanurincekara.com

Son zamanlarda İlaçlardan İstedikleri faydayı göremeyen pek çok kişi Alternatif Yöntemlere başvurarak arayış içine düştüler..Şifalı bitkiler, hacamat, sülük tedavileri ve Şifalı Taşlarla Tedavi de Tedavi için En Etkili yöntemlerden..

Şifalı bitkiler pek çok Televizyon programına katılan uzmanlar ile kamu oyunda algı oluşturdu. Ben de şifalı taşları araştırmaya girdim ve büyülü bir dünya ile tanıştım..Taş bilimci Havvanur İncekara Hocam da  Taş konusunda ulaşabileceğim en ehil kişi idi ve ben amacıma ulaştım :)

Eşim bir gün Havvanur İncekara'nın kitapları ile geldi eve..Kitapsever bir aileyiz, kitap almak ve kütüphanemize yeni kitaplar eklemek bize hobi oldu diyebilirim:)

Kitapları Okuduktan sonra ; 70 bin alem olduğu bildiğimiz bir gerçekti ve anladım ki Taşlar da Bu Alemlerden biri idi..Gizemli bir serüvendi Taşlar..Şifa Enerjisi ile tanıştırdı bizi ve Allah azze ve celle'nin Yaratma Sanatının Mükemmelliğine bir kez daha hayran kalmıştım..

Pek çok hastalık vardı..Hastaneler, ilaçlar... Yorucu bir süreç...Hassas hastalar, yüreği taş kesmiş bazı doktorlar..Sen kansersin senin tedavini ben sürdüremem diyerek lap diye hastasının yüzüne sert bir mizaçla, karşısındakine vurucu darbeyi indiren hekimler gördüm...

Havvanur Hanımın tabiri ile; 100 yıldır var olan ilaçlar... Peki hiç düşünmez misiniz 100 yıl öncesine kadar insanlar nasıl tedavi ediliyorlardı ?

İnsanı düşünmeye ve araştırmaya sevk eden bu söz çok doğru idi..Allah derdin yanında dermanını da yaratmıştı. Fakat İlaç sektörünün kurbanı olan insanlık bu dermanlardan acımasızca habersiz bırakılmıştı.

Bu konuda bir uyanış var..Bitkiler, hacamat gibi tedavi yöntemleri sıkça kullanılır oldu. Yalnız size önerim işin ehli olduğundan emin olduğunuz tavsiyelere uyun..Bu işlerin pek şakası yok!

Taşlarda aynı şekilde doğru taşı, doğru şekilde kullanmalısınız..

Bugünlük bu kadar yeterli sanırım şimdi sözü işin ehline bırakalım ve Doğal Taşların Etkilerini Havvanur İNCEKARA'nın kaleminden okuyalım..

TAŞLARIN ETKİLERİ NELERDİR?

EVRENSEL SİSTEM İÇERİSİNDE TAŞLAR BİZİ FARKLI BİR ALEM İÇİNE ALIYOR. MİNERALLERİN (TAŞLARIN) ETKİLEŞİM İLE YAYMIŞ OLDUĞU FREKANSIN VÜCUDUMUZUN AURASI İLE BİRLEŞMESİ SONUCUNDA TAŞLAR, ZİHİNSEL YETENEKLERİ ARTIRMAK, RUHSAL GELİŞİMİN HIZLANMASINI SAĞLAMAK, POZİTİF ENERJİLERDEN FAYDALANILDIĞI GİBİ NEGATİF ENERJİLERDEN DE KURTULMAYI SAĞLAR. HER TAŞIN FARKLI BİR ÖZELLİĞİ VARDIR. İSTENEN KONULARDA BU TAŞLAR TAKI OLARAK, SÜREKLİ ÜZERİNİZDE TAŞINARAK VEYA BAŞKA ŞEKİLLERDE KULLANILABİLİR.

DOĞAL TAŞLAR OLUŞUMLARI SÜRESİNCE BİR ÇOK ENERJİYİ KENDİLERİNE ÇEKERLER. TAŞLARDA BİRİKEN BU ENERJİYİ KENDİLERİNE ÇEKERLER. TAŞLARDA BİRİKEN BU ENERJİYİ İNSANLAR KENDİ ÜZERLERİNE ÇEKERLER. KULLANILDIKLARI SÜREÇTEDE EVRENDEKİ MANYETİK ENERJİDEN ETKİLENMEYE DEVAM EDEREK BU ENERJİYİ İNSAN VÜCUDUNA AKTARMAYA DEVAM EDERLER. TAŞLARIN OLUMLU VEYA OLUMSUZ ETKİLERİ İSPATI BEN DENEDİM VE FAYDASINI GÖRDÜM DİYEN MİLYONLARCA İNSANDIR. BU KANI BATI DÜNYASININDA TAŞLARA İLGİSİNİ ARTIRMIŞTIR. POZİTİF ETKİLERİ OLAN BİR TAŞ TAŞIYAN KİŞİYEDE EVRENDEKİ POZİTİF ENERJİYİ ÇEKECEKTİR. EVRENDE VAROLAN HERŞEY BİRBİRLERİ İLE ETKİLEŞİM HALİNDEDİR. TAŞLARIN KULLANIMI DÜNYANIN YARATILIŞI BAŞLAMAKLA BİRLİKTE TÜM MEDENİYETLER ESRARENGİZ BİR ŞEKİLDE DEVAM ETMEKTEDİR. BİRBİRİNDEN FARKLI YER VE ZAMANLARDA YAŞAYAN MEDENİYETLERİN BU KONUDA BIRAKMIŞ OLDUĞU BİLGİLER ŞAŞIRTICI DERECEDE BUGÜNDE DOĞRULUĞUNU DEVAM ETTİRMEKTEDİR.
                                                                                                    HAVVANUR İNCEKARA


Havvanur İncekara'ya ulaşmak isteyenler için Asistanının whatsap numarasını size buldum..yoğun olduklarından mesaj ile geri dönüş sağlıyorlarmış. 0 546 233 17 11.

Bol şifalı, pozitij enerjili günler diliyorum:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MÜHRÜ SÜLEYMAN NEDİR? MÜHRÜ SÜLEYMAN SİMGESİ

Vav harfinin manası

İNCİ NİN FAYDALARI