BURÇLARA GÖRE TAŞLAR

KOÇ BURCU ( 22 Mart - 21 Nisan )


Kadim Zamanlar Burç Taşları : KantaşıAmetist


Geleneksel Burç Taşları : Zümrüt TaşlarElmas


Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametist, Anyolite,AkuamarinAventurinAytaşıSitrin,  Datolit, PırlantaTurmalinZümrütYangın Akik, Manyezit, Manyetit, Sardoniks








BOĞA BURCU ( 22 NİSAN - 21 MAYIS )


Kadim Zamanlar Burç Taşları : Zümrüt

Geleneksel Burç Taşları : Zümrüt


Modern Zamanlar Burç Taşları : Ambligonit, Mavi Turmalin, Karnelyan, ZümrütKünzit, Kyanit, RadonitPembe Kuvars, Selenit




İKİZLER BURCU ( 22 MAYIS - 21 HAZİRAN )

 Kadim Zamanlar Burç Taşları : AkikSafir 

Geleneksel Burç Taşları : Akik

Modern Zamanlar Burç Taşları : AkikAkuamarinMavi Safir, Selestit, Sitrin, Krizokol, ZümrütYılanlı akikTanzanitKaplangözü



YENGEÇ BURCU ( 22 HAZİRAN - 21 TEMMUZ )
Kadim Zamanlar Burç Taşları : Yakut 

Geleneksel Burç Taşları : YakutZümrüt 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Brokit, Kalsit, Carnelian, natrolit, Gökkuşağı Aytaşı, Rhodizite, Pembe KuvarsYakut, Tinaksite





ASLAN BURCU ( 22 TEMMUZ - 21 AĞUSTOS )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Oniks 

Geleneksel Burç Taşları : PeridotYakut 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Kehribar, Karnelyan, Sitrin, Danburit, ZümrütGarnetTopazKünzit, Labradorit, Larimar, OnixPeridot, Rodokronit, YakutRutil Kuvars, Güneş Taşı, Sarı SafirZirkon



BAŞAK BURCU ( 22 AĞUSTOS - 21 EYLÜL )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : PeridotMavi Safir 

Geleneksel Burç Taşları : AmazonitGarnetZirkon Taşlar

Modern Zamanlar Burç Taşları : AmazonitMavi SafirMavi TopazAkikPeridot, Atlantasit, Sugilit, Zirkon, Krizokol, Garnet, Manyetit





TERAZİ BURCU ( 22 EYLÜL- 21 EKİM )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Safir Mavisi

Geleneksel Burç Taşları : Pembe TurmalinAy Taşı 


Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametrin, Aytaşı, Çiyastolit, Krizopras, Sitrin, Lepidolit, ObsidyenAytaşı, Morganit,Pembe Turmalin, Güneş Taşı, Tanzanit,  Kuvars




AKREP BURCU ( 22 EKİM- 21 KASIM )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : PeridotAkikYakut 

Geleneksel Burç Taşları : TurkuazMalahitTopaz 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Akik,  Çeroit, Diyoptaz, Sarı TopazKünzit, Labradorit, MalahitAytaşıPeridot, Rodokronit,YakutTurkuaz, Variscit






YAY BURCU ( 22 KASIM - 21 ARALIK )

Kadim Zamanlar Burç Taşları :  AmetistTurkuazMavi Topaz

Geleneksel Burç Taşları : Lapis LazuliMavi Topaz, Vezüvyanit

Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametist, Atasamit, AzuritSiyah ObsidyenMavi Topaz, Çeroit, Diyoptaz, Pırlanta, İyolit, Labradorit, Lapis LazuliPeridotPembe Turmalin, YakutKar Tanesi Obsidyen, Sodalit, TanzanitTurkuaz, vezüvyanit, Zirkon






OĞLAK BURCU ( 22 ARALIK - 21 OCAK )
Kadim Zamanlar Burç Taşları : PeridotAkik

Geleneksel Burç Taşları : AkikGarnet, Vezüvyanit

Modern Zamanlar Burç Taşları : AkikAzurit,Siyah Turmalin, Mavi Aragonit, Kalkopirit, FloritGarnetYeşil Turmalin,Manyetit, MalahitOkyanus JasperPeridotDumanlı KuvarsKaplangözü, Vezüvyanit 





KOVA BURCU ( 22 OCAK - 21 ŞUBAT )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : GarnetAmetist 

Geleneksel Burç Taşları : AmetistGarnet

Modern Zamanlar Burç Taşları :KehribarAmetist, Anjelit, Mavi Obsidyen, Krizolit, GarnetHematit,Kuvars, Manyetit,  Gökkuşağı  Jasper





BALIK BURCU ( 22 ŞUBAT - 21 MART )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Lapis LazuliTurkuaz 

Geleneksel Burç Taşları : AkuamarinTurkuaz 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametist, Ametrin, AkuamarinAytaşıMavi Dantel AkikFlorit,JasperLapis LazuliTurkuaz


http://www.osmanlipazar.com/BURCLARA-GORE-TASLAR,DP-39.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MÜHRÜ SÜLEYMAN NEDİR? MÜHRÜ SÜLEYMAN SİMGESİ

Vav harfinin manası

İNCİ NİN FAYDALARI