Keten Tohumu mucizesiyle zayıflamaya ne dersiniz


Keten tohumunun faydaları saymakla bitmiyor;
Öncelikle emziren annelerin genel kaygıları bebeğime sütüm yetiyor mu? Bu kaygı ve üzüntüyü her anne eminim yaşamıştır ve sütlerinin artması için ne yiyeceğini şaşıran çiçeği burnunda annelerin sayısı küçümsenmeyecek kadar çok olduğundan eminim..Konumuz keten tohumuyken birde doktor tavsiyeli ve kesinlikle deneyip çok iyi sonuçlar aldığımız iki aşamalı kürden de size bir gün bahsedeceğim..
Şimdi devam edelim,
kan şekeri keten tohumuyla belirli seviyede tutar ve tokluk hissi yaratır
bağırsakların çalışmasında etkilidir
metabolizmayı hızlandırır bu sayede zayıflamaya çok yardımcı olur
akne ve egzema tedavisinde kullanılır..
*omega-9 ve omega-3 asitleri
lif ve protein
magnez ve bir dizi minarel açısından oldukça zengindir

Zayıflamak isteyen hanımlara Canan Karatay Efendigil  hanfendinin kitabını kesinlikle tavsiye ediyorum..Az ve sık yemek başta olmak üzere doğru bildiğimiz metotların aslında zayıflama ve sağlıkla alakası olmadığını yanlış bir yöntem olduğunuda okuyup öğrenmiş olacaksınız..

Canan hanımın dediği gibi hergün bir saat yürüyüş, yok efendim vaktim yok, çocuklarım var yada çalışıyorum diyorsanız her gün evde 1 saat dans edin kolbastı mı oynarsınız yoksa valsmi orası size kalmış:)
K
kullanımı;
yemeklerden önce günde 3 defa 1 yemek kaşığı tüketilmelidir.
yoğurtla karıştırıp tüketebilirsiniz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MÜHRÜ SÜLEYMAN NEDİR? MÜHRÜ SÜLEYMAN SİMGESİ

Vav harfinin manası

İNCİ NİN FAYDALARI