BURÇLARA GÖRE DOĞALTAŞLAR



ASTROLOG VE TAŞ BİLİMCİ SAYIN HAVVANUR İNCEKARA TARAFINDAN HAZIRLANAN; EN ÇOK MERAK EDİLEN BURÇ TAŞLARINI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİK..
Web Sitesini takip ederek Taşlar ve Ezoterik Astroloji hakkında pek çok bilgi alabilirsiniz...






KOÇ BURCU ( 22 Mart - 21 Nisan )


Kadim Zamanlar Burç Taşları : Kantaşı, Ametist


Geleneksel Burç Taşları : Zümrüt Taşlar, Elmas


Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametist, Anyolite,Akuamarin, Aventurin, Aytaşı, Sitrin,  Datolit, Pırlanta, Turmalin, Zümrüt, Yangın Akik, Manyezit, Manyetit, Sardoniks








BOĞA BURCU ( 22 NİSAN - 21 MAYIS )


Kadim Zamanlar Burç Taşları : Zümrüt

Geleneksel Burç Taşları : Zümrüt


Modern Zamanlar Burç Taşları : Ambligonit, Mavi Turmalin, Karnelyan, Zümrüt, Künzit, Kyanit, Radonit, Pembe Kuvars, Selenit


İKİZLER BURCU ( 22 MAYIS - 21 HAZİRAN )
 Kadim Zamanlar Burç Taşları : Akik, Safir 

Geleneksel Burç Taşları : Akik

Modern Zamanlar Burç Taşları : Akik, Akuamarin, Mavi Safir, Selestit, Sitrin, Krizokol, Zümrüt, Yılanlı akik, Tanzanit, Kaplangözü


YENGEÇ BURCU ( 22 HAZİRAN - 21 TEMMUZ )
Kadim Zamanlar Burç Taşları : Yakut 

Geleneksel Burç Taşları : Yakut, Zümrüt 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Brokit, Kalsit, Carnelian, natrolit, Gökkuşağı Aytaşı, Rhodizite, Pembe Kuvars, Yakut, Tinaksite



ASLAN BURCU ( 22 TEMMUZ - 21 AĞUSTOS )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Oniks

Geleneksel Burç Taşları : Peridot, Yakut 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Kehribar, Karnelyan, Sitrin, Danburit, Zümrüt, Garnet, Topaz, Künzit, Labradorit, Larimar, Onix, Peridot, Rodokronit, Yakut, Rutil Kuvars, Güneş Taşı, Sarı Safir, Zirkon



BAŞAK BURCU ( 22 AĞUSTOS - 21 EYLÜL )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Peridot, Mavi Safir

Geleneksel Burç Taşları : Amazonit, Garnet, Zirkon Taşlar


Modern Zamanlar Burç Taşları : Amazonit, Mavi Safir, Mavi Topaz, Akik, Peridot, Atlantasit, Sugilit, Zirkon, Krizokol, Garnet, Manyetit



TERAZİ BURCU ( 22 EYLÜL- 21 EKİM )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Safir Mavisi

Geleneksel Burç Taşları : Pembe Turmalin, Ay Taşı 



Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametrin, Aytaşı, Çiyastolit, Krizopras, Sitrin, Lepidolit, Obsidyen, Aytaşı, Morganit, Pembe Turmalin, Güneş Taşı, Tanzanit,  Kuvars




AKREP BURCU ( 22 EKİM- 21 KASIM )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Peridot, Akik, Yakut 

Geleneksel Burç Taşları : Turkuaz, Malahit, Topaz 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Akik,  Çeroit, Diyoptaz, Sarı Topaz, Künzit, Labradorit, Malahit, Aytaşı, Peridot, Rodokronit,Yakut, Turkuaz, Variscit





YAY BURCU ( 22 KASIM - 21 ARALIK )
Kadim Zamanlar Burç Taşları :  Ametist, Turkuaz, Mavi Topaz

Geleneksel Burç Taşları : Lapis Lazuli, Mavi Topaz, Vezüvyanit


Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametist, Atasamit, Azurit, Siyah Obsidyen, Mavi Topaz, Çeroit, Diyoptaz, Pırlanta, İyolit, Labradorit, Lapis Lazuli, Peridot, Pembe Turmalin, Yakut, Kar Tanesi Obsidyen, Sodalit, Tanzanit, Turkuaz, vezüvyanit, Zirkon




OĞLAK BURCU ( 22 ARALIK - 21 OCAK )
Kadim Zamanlar Burç Taşları : Peridot, Akik

Geleneksel Burç Taşları : Akik, Garnet, Vezüvyanit


Modern Zamanlar Burç Taşları : Akik, Azurit,Siyah Turmalin, Mavi Aragonit, Kalkopirit, Florit, Garnet, Yeşil Turmalin,Manyetit, Malahit, Okyanus Jasper, Peridot, Dumanlı Kuvars, Kaplangözü, Vezüvyanit 




KOVA BURCU ( 22 OCAK - 21 ŞUBAT )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Garnet, Ametist

Geleneksel Burç Taşları : Ametist, Garnet

Modern Zamanlar Burç Taşları :Kehribar, Ametist, Anjelit, Mavi Obsidyen, Krizolit, Garnet, Hematit,Kuvars, Manyetit,  Gökkuşağı  Jasper





BALIK BURCU ( 22 ŞUBAT - 21 MART )

Kadim Zamanlar Burç Taşları : Lapis Lazuli, Turkuaz

Geleneksel Burç Taşları : Akuamarin, Turkuaz 

Modern Zamanlar Burç Taşları : Ametist, Ametrin, Akuamarin, Aytaşı, Mavi Dantel Akik, Florit,Jasper, Lapis Lazuli, Turkuaz


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MÜHRÜ SÜLEYMAN NEDİR? MÜHRÜ SÜLEYMAN SİMGESİ

Vav harfinin manası

İNCİ NİN FAYDALARI